پیشرفت در روابط با بیماران، ارتباطات داخلی در مراکز درمانی و کاهش زمان انتظار مهمترین موفقیت استفاده از سامانه پیامکی پزشکان و مراکز درمانی در یک محیط مراقبت های بهداشتی است. طی سالهای اخیر ، استفاده از پیام کوتاه در زمینه های مختلف سلامت باعث روان بودن بیشتر در کسب و کار پزشکی شده است. ارسال هشدارها و پیام ها اتوماتیک از طریق پنل اس ام اس به ابزاری اساسی در اداره روزانه بیمارستان ها و مراکز درمانی تبدیل شده است.

تسهیل مدیریت، مراقبت از مشتری (بیمار) و اجرای استراتژی های بازاریابی از اهداف معمول یک تجارت است و همه با استفاده از سامانه های پیامکی به آنها کمک می کند. ما چندین مورد از این اهداف را در زیر شرح می دهیم:

نتایج آزمایش

شما اغلب در بسیاری از کلینیک های مراقبت های بهداشتی متوجه می شوید که بیماران زنگ می زنند تا ببینند آیا نتایج آزمایش آنها موجود است یا خیر ، این می تواند زمان زیادی را صرف کند پنل پیامکی می تواند با ارسال پیام متنی به این بیماران، به هر کلینیکی در مدیریت این امر کمک کند. این یک وضعیت برنده است که در آن بیماران و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خوشحال هستند.

مهم است که قبل از استفاده از پیام کوتاه به عنوان نوعی ارتباط با بیماران خود ، با داده ها سازگار باشید و یک پایگاه داده پیام کوتاه ایجاد کنید. بازاریابی پیامکی مستلزم کسب اجازه از بیمار از طریق پیام کوتاه است. در اینجا چند روش وجود دارد که به کلینیک شما کمک می کند تا یک پایگاه داده قوی از مشتریان ایجاد کند:

  • شخصاً از بیمار در هنگام قرار ملاقات درخواست کنید که در  سامانه پیامکی هشدارهای پیام کوتاه ثبت نام کند
  • برای هشدارهای پیامکی در همه فرم ها و صفحه وب کلینیک ها ثبت نام کنید
  • با دعوت به عمل ، یک کلمه کلیدی ایجاد کنید و از بیماران دعوت می کند تا در هشدارهای بازاریابی پیامکی شما شرکت کنند
  • برای همه بیماران خود ایمیلی ارسال کنید و توضیح دهید که اکنون می خواهید از طریق پیام کوتاه با آنها تماس بگیرید و از آنها بخواهید که با رضایت خود این اجازه را به درمانگاه بدهند
  • با قرار دادن پوسترهایی که در معرض دید و مشاهده قرار دارند، سیستم هشدار پیامکی جدید را در کلینیک ارتقا دهید
  • اتاق انتظار در هر کلینیک یک روش عالی برای جلب توجه مردم است، به راحتی علائم و بروشورهایی نصب شده تا همه بیماران متوجه آن شوند

یادآوری قرار ملاقات

ارسال پیام کوتاه آسانترین و کارآمدترین روش ارتباطی است که یک مرکز پزشکی می تواند به لطف نرخ باز شدن بالا داشته باشد. خودکار کردن برنامه ریزی ملاقات ها، که با ارسال یادآوری قرار ملاقات از طریق پیام کوتاه انجام می شود، کارکنان را از فشار اداری آزاد می کند و در هزینه های تلفن صرفه جویی می کند. بهبود در مدیریت زمان یکی دیگر از مزایای آن است. ارسال یادآوری های قرار ملاقات از طریق پیام کوتاه می تواند بلافاصله اطلاعات کلیدی مانند آدرس مرکز، تاریخ و زمان دقیق قرار ملاقات را در اختیار بیماران قرار دهد.

نسخه ها و تاریخ انقضا medication دارو را تجدید کنید

بازاریابی پیامکی ابزاری بسیار مفید برای پیوند تاریخچه پزشکی به یک ابزار برنامه ریزی پیامکی، پیکربندی پیامک ها با جزئیات وارد شده در قسمت های مناسب کارت پزشکی بیمار است. ارتباط بین پایگاه داده و بسترهای نرم افزاری پیام کوتاه به این معنی است که می توانید یادآوری هایی را برنامه ریزی کنید تا به افراد کمک کند تا به خاطر بسپارند: مصرف داروهایشان، وقتی نسخه آنها به پایان رسید یا نیاز به قطع داروهای تجویز شده دارند.

مراقبت از بیمار

با ایجاد یک کانال دو طرفه، مراکز پزشکی قادر به جمع آوری اطلاعات مربوط به استاندارد مراقبت از بیماران یا اطلاعات خاص در مورد سلامت بیماران خود هستند.

یک جنبه مهم استفاده از نظرسنجی های قابل دسترسی از طریق کدهای کوتاه است که به راحتی به خاطر سپرده می شود. سامانه پیامکی پزشکان و مراکز درمانی می تواند با ارائه یک سیستم ارتباطی سریع و موثر، خدمات را بهبود بخشد.

پیگیری درمان

هر بیمار نیاز به درمان پیگیری متفاوت دارد. برخی از آنها نیازی به مراجعه از قبل برنامه ریزی شده به یک مرکز پزشکی ندارند زیرا به آن نیاز ندارد.

با استفاده از پیامک های دو طرفه می توانید بازخورد کوتاه و ساده ای از بیماران (به عنوان مثال یک بله یا نه ساده) دریافت کنید. با استفاده از این سیستم، کادر پزشکی می توانند بفهمند که آیا لازم است قرار ملاقات دیگری برای بیمار رزرو کنند یا لازم نیست.

با توجه به آماده بودن مراکز درمانی در 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته و 365 روز در سال، بخش بهداشت به یک سیستم ارتباط داخلی قابل اعتماد نیاز دارد. هشدارهای پیامکی یک ساختار عالی برای ارتباطات داخلی است.