این لیستی فهرست بندی شده از ده شرکت برتر در سطح جهان است که عملکرد بسیار خوبی در بازاریابی پیامکی از طریق پنل اس ام اس داشته اند. این لیست بر اساس انواع معیارهای تصمیم گیری تهیه شده است. آیا پیشنهادی برای سرگرمی و اطلاعات بیشتر در این مقاله دارید. لطفا در صورت ارائه ایده های خود در بخش نظرات احساس راحتی کنید؟

مزایای بازاریابی پیامکی
یک تماس می تواند بدون پاسخ بماند ، ایمیل ها خوانده نشوند ، جزوه ها را می توان بیرون انداخت. پیام های متنی معمولاً خوانده می شوند. و سریع خواندن اس ام اس ها گرایش بشر است که تقریباً همیشه پیام های متنی دریافت شده در دستگاه های تلفن همراه توجه بیشتری می شود. با بازاریابی پیامکی ، شما همیشه می توانید یک پایگاه کاربر ثابت و پایدار ایجاد کنید - پر از جمعیت که با نام تجاری شما ارتباط دارند و لزوماً می خواهند از شما بشنوند!

بنابراین ، بازاریابی پیامکی از طریق سامانه پیامکی می تواند به یک کسب و کار کمک کند تا در وقت ، تلاش ، پول خود صرفه جویی کند و از همه مهمتر ، به یک کسب و کار کمک می کند تا در زمینه های اصلی تخصص خود تمرکز کند. به جای تمرکز بر سایر زمینه های هم تراز تجاری. قابلیت تحویل فوری ، بستر انعطاف پذیر ، نرخ انصراف و انصراف از طریق مسنجر ، نرخ بازشدن بالاتر ، نرخ تبدیل بالا ، قابلیت اطمینان و پتانسیل بازاریابی بی حد و حصر ، بازاریابی پیامکی از طریق پنل پیامکی را به گزینه ای جالب به نسبت سایر بسترهای بازاریابی موجود تبدیل می کند.

تصمیم گیری در مورد بهترین پنل های اس ام اس در سطح جهانی
از آنجا که بازار پر از رقابت شدید است و هر کسب و کار در این بازار سعی دارد با ابداع روش های جدیدتر برای تولید سرنخ های جدید ، عملکرد دیگری را پشت سر بگذارد. برای شرکت های ارائه دهنده سامانه پیامکی مهم است که در راس نوآوری قرار گیرد. حال، وقتی همه تلاش می کنند خوب عمل کنند، چگونه ارائه دهنده خدمات پنل اس ام اس خوب را از خدمات دهنده بد طبقه بندی می کنید؟ و چگونه می توانید بدی را از خوب فیلتر کنید. این زمانی است که معیارهای تصمیم گیری وارد عمل می شوند. هنگام تهیه این فهرست از 7 تا از بهترین پنل اس ام اس های جهانی از آن ها بهره بردیم. 7 ارائه دهنده برتر پنل پیامکی عبارتند از:

1. همکاران اس ام اس

همکاران اس ام اس با هدف ارائه سامانه پیامکی به منظور ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و خدماتی برای کسب و کارهای کوچک و سازمان های بزرگ و همچنین هر یک از افراد جامعه پایه گذاری شد. همکاران اس ام اس ارائه دهنده هوشمند پنل اس ام اس تبلیغاتی و خدماتی، پنل پیامکی با قابلیت ارسال منطقه ای، کدپستی، مشاغل، BTS، پیام صوتی. سامانه پیامکی همراه با وب سرویس ویژه برنامه نویسان و ارسال به بلک لیست است. شعار همکاران اس ام اس = کیفیت عالی+ قیمت مقرون به صرفه + پشتیبانی قوی. برای آنکه مشاهده کنید همکاران اس ام اس در عمل چه امکاناتی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی برای شما عزیزان در نظر گرفته است، پیشنهاد می شود در کمتر از ۱ دقیقه در پنل اس ام اس رایگان همکاران ثبت نام نمایید و کیفیت خدمات را مشاهده کنید. در صورت رضایت می توانید پلن خود را به آسانی ارتقا دهید.

2. Broadnet

BroadNet S.A.R.L یک شرکت مخابراتی است که در سال 2003 در شرکت های بزرگ تحت قوانین لبنان تاسیس شد ، دفتر ثبت شده آن در Corniche Al Mazraa ، بیروت واقع شده است. در اتاق بازرگانی لبنان ثبت شده است. این شرکت تلاش می کند تا شرکت راه حل های پیام کوتاه شما باشد. این یک پلت فرم پیامکی انبوه عملیاتی را ارائه می دهد ، که دارای مزایای فوق العاده ای است و به سرعت با محیط های جدید تجاری سازگار می شود. راه حل های بازاریابی مقرون به صرفه BroadNet بسیار قابل اعتماد هستند. و از مشتریان خود نظرات مثبت دریافت کرده اند. پشتیبانی ، قابلیت اطمینان ، انبوهی از ویژگی ها ، پلت فرم بدون عارضه برای ارسال ساده پیامک انبوه با قیمت مقرون به صرفه ، برخی از دلایل اصلی است که BroadNet سزاوار موقعیت بسیار ارزشمندی در کل صنعت بازاریابی پیامکی است. که با این حال همیشه برای بررسی و تغییر است. بنابراین ، BroadNet برای ادامه رقابت نیاز به ادامه نوآوری در پیشنهادات خود دارد.

3. Infobip

Infobip به مشاغل کمک می کند تا به طور یکپارچه در ارائه خدمات جدید برای مشارکت مشتری در کانال های تلفن همراه ادغام شوند. این شرکت در بین مجموعه ای از کانال های ارتباطی عصر جدید در صورت تقاضا ، تخصصی اثبات شده دارد. از جمله SMS ، Voice ، Push ، Email و برنامه های گپ. با میانگین نمره 4.24 از 5 ، Infobip در نظرسنجی فروشندگان پیام رسان A2P ROCCO 2017 ، بهترین فروشنده جهان شناخته شده است. این شرکت به مشتریان گرانقدر خود کمک می کند تا با اطمینان خاطر پیامک های تجاری خود را در سطح جهانی بفروشند و تحویل دهند. بهبود یافته ، بدون عارضه و کاربر پسند. آسان برای مدیریت و نگهداری بسترهای نرم افزاری از طریق Infobip مزایای زیادی را به همراه دارد. این می تواند به یک کسب و کار کمک کند تا با استفاده از پیامک به بیش از 190 کشور برسد ، در 52 کشور با 2 طرفه ارتباط برقرار کند ، پین و رمزهای یکبار مصرف را از طریق پیام کوتاه برای تحویل سریع و قابل اعتماد تحویل دهد و اس ام اس های انبوه را به موقع از طریق طاقچه ها تحویل دهد. با استفاده از Infobip می توانید ادغام ، ارسال و مقیاس بندی کنید. مجموعه عملی ویژگی های مفید ، افزایش دسترسی به کنترل کانال ، رابط کاربری بدون عارضه ، پوشش محلی و جهانی گسترده ، Infobip را به یکی از بهترین شرکتهای بازاریابی پیامکی در ماه تبدیل کرده است. همه برای آینده آماده هستند - وقتی برای حفظ موقعیت ، تنها چیزی که آنها نیاز دارند این است که مشخصات خود را بهبود بخشند و ارزش های بیشتری را به مشتریان ارائه دهند.

4. Clickatell

ClickaTell ماهانه میلیون ها پیام کوتاه برای هزاران مشتری در سراسر جهان ارسال می کند. قوی ترین قسمت استراتژی برنده شدن آنها در مورد بازاریابی پیامکی ، خدمات نتیجه گرا هستند. بستر پیامکی این شرکت یک ارتباط قدرتمند و کاملاً مقیاس پذیر است که شما را با ابزارهایی که برای مدیریت موثرتر ارتباطات تجاری خود نیاز دارید مجهز می کند. این یک گزینه پیام رسان کاربرپسند ، کاملاً کاربردی متناسب با نیازهای مستقل کسب و کار شما دارد ، دارای گستره جهانی است و اجرای آسان آن ، به عنوان مثال ، تولید کد مبتنی بر جادوگر است که استفاده از آن سریع و آسان است. رابط حساب واحد برای چندین کاربر تجاری. رابط مبتنی بر وب میزبان ابر ، کاربرپسند ، ارسال پیام جهانی از طریق API ، مقیاس پذیر و قابل تنظیم متناسب با نیازهای شما ، ادغام آسان در سیستم های موجود برخی از ویژگی های اصلی است که ClickaTell را به یکی از معتبرترین شرکت های بازاریابی پیامکی در حال حاضر تبدیل می کند دنیای روز از آنجا که این شرکت به طور فعال به دنبال راه های جدید برای احساس حضور خود می باشد ، که پایداری هر شرکتی در این دنیای رقابتی بسیار مهم است ، می توان انتظار داشت خدمات آن بسیار جذابتر شود. که در حال حاضر است. هیبت بیشتر رتبه بهتر را تضمین می کند!

5. routmobile

RouteMobile ارتباطات را ساده می کند همانطور که در وب سایت آنها نوشته شده است ، RouteMobile برای اتصال جهان از طریق فناوری تلفن همراه است ، و به مشتریان ، شرکا و کارمندان کمک می کند تا به صورت محلی و جهانی پیشرفت کنند. این شرکت متعهد است که از نظر ارزش پیشنهادی ، خدمات مشتری ، رشد استعدادها و رشد مداوم ، یک شرکت پیشرو پیام رسان جهانی و API صوتی باشد. این شرکت در سال 2004 در بمبئی تاسیس شد و امروز بیش از 300 کارمند استخدام می کند ، در 7 مکان منشعب می شوند ، راه حل های کاملاً سفارشی ارائه می دهند ، دارای مراکز داده جهانی است ، برای هزاران مشتری مستقیم کار می کند و ماهانه بیش از 2 میلیارد پیام ارسال می کند. راهکارهای سفارشی ، پشتیبانی از انواع پیام ها ، وضعیت ردیابی در زمان واقعی ، رابط کاربری گرافیکی مبتنی بر وب ، رابط کاربر فرستنده اختصاصی برخی از ویژگی های عالی است که این شرکت را به یک ارائه دهنده خدمات بازاریابی پیامکی قابل اعتماد تبدیل می کند. به منظور ادامه کار و حفظ یکی از بهترین اسلات ها در دنیای بازاریابی تلفن همراه ؛ آنها باید به طور مداوم به آنچه انجام می دهند ادامه دهند - خدمات عالی ارائه دهید!

6. Twilio

وقتی صحبت از خدمات بازاریابی پیامکی با کیفیت بالا در محدوده مقرون به صرفه می شود ، Twilio از یک کلاس جدا است. پلت فرم پیامکی قابل برنامه ریزی این شرکت که توسط یک پلت فرم نرم افزاری متعادل و حرفه ای پیش می رود ، توسعه را ساده کرده و قابلیت تحویل را حل می کند. صف ، مقیاس ساز ، چند اجاره ای ، مطابقت جغرافیایی ، همه کاراکترها یونی کد را تنظیم می کنند ، تنظیم حداکثر قیمت و غیره ؛ برخی از ویژگی های اصلی است که Twilio را به یکی از ارائه دهنده خدمات محترم پیام کوتاه تبدیل می کند. قابلیت اطمینان ارتباطات ، مقیاس عملیاتی و تعداد زیادی از ویژگی ها ، این پلتفرم را به یکی از محبوب ترین موارد تبدیل کرده است. وقتی نوبت به انتخاب یک ارائه دهنده خدمات خوب برای ارسال یکپارچه پیام می رسد ، Twilio انتخاب خوبی است.

7. smsglobel

اگر با بازاریابی پیامکی بتوان به بخشی عظیم از تحول معنادار دیجیتال دست یافت ، SMSGlobal شرکتی است که می توانید برای خدمات خود به آن اعتماد کنید. API های انعطاف پذیر ، بستر وب پیشرفته ، سیستم ایمیل به پیام کوتاه ، احراز هویت دو عامل ، یادآوری قرار و رویداد ، اعلان ها ، بازاریابی و اتوماسیون CRM ، نظارت از مهمترین ویژگی هایی هستند که SMS Global را به یک ارائه دهنده خدمات عالی برای بازاریابی پیامکی تبدیل می کند. این شرکت همیشه به ارائه خدمات درجه یک و برجسته معتقد است که با اجازه دادن به مردم برای برقراری ارتباط بهتر دنیای ارتباطات را بهبود می بخشد. سرویس های پیامکی آن به دلیل سادگی ، سهولت استفاده و انبوه ویژگی های یکی از بهترین ها در جهان است که با قیمت عالی در دسترس هستند.

نتایجی که اظهار شده
در حالی که هر یک از خدمات به خودی خود خوب است. رقابت سختی بین همه ارائه دهندگان خدمات وجود دارد. با وجود رقابت ، بازار همیشه به دنبال اختلال معنادار است. هرچه تعداد بازیکنان بیشتری وارد شود ، نوآوری کرده و خدمات بهتری را طراحی کنند. دامنه توسعه صنعت بهتر است. و برای یافتن بهترین ارائه دهندگان خدمات براساس پارامترهایی که قبلاً ذکر کردیم ، ما همچنان رتبه بندی شرکت های برتر را خواهیم داشت. در حالی که برندگان سزاوار ورود ویژه هستند؛ باید گفت که بسیاری از شرکت های دیگر نیز وجود دارند که خوب هستند و سعی می کنند مقیاس خود را افزایش دهند. ما همچنین آنها را در رتبه بندی آینده اضافه خواهیم کرد. اگر آنها بتوانند در تمام معیارهای تعیین کننده واقعاً خوب امتیاز بگیرند.