طنز

ادعــــــــا نمیکنیم بزرگ ترینیــــــــــــــم ولـی ادعـــا داریــم که بهتـریــــنا دوستمـــون دارنـــد.....

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

راهنمای جامع سامانه پیامکی پزشکان و مراکز درمانی

پیشرفت در روابط با بیماران، ارتباطات داخلی در مراکز درمانی و کاهش زمان انتظار مهمترین موفقیت استفاده از سامانه پیامکی پزشکان و مراکز درمانی در یک محیط مراقبت های بهداشتی است. طی سالهای اخیر ، استفاده از پیام کوتاه در زمینه های مختلف سلامت باعث روان بودن بیشتر در کسب و کار پزشکی شده است. ارسال هشدارها و پیام ها اتوماتیک از طریق پنل اس ام اس به ابزاری اساسی در اداره روزانه بیمارستان ها و مراکز درمانی تبدیل شده است.

تسهیل مدیریت، مراقبت از مشتری (بیمار) و اجرای استراتژی های بازاریابی از اهداف معمول یک تجارت است و همه با استفاده از سامانه های پیامکی به آنها کمک می کند. ما چندین مورد از این اهداف را در زیر شرح می دهیم:

نتایج آزمایش

شما اغلب در بسیاری از کلینیک های مراقبت های بهداشتی متوجه می شوید که بیماران زنگ می زنند تا ببینند آیا نتایج آزمایش آنها موجود است یا خیر ، این می تواند زمان زیادی را صرف کند پنل پیامکی می تواند با ارسال پیام متنی به این بیماران، به هر کلینیکی در مدیریت این امر کمک کند. این یک وضعیت برنده است که در آن بیماران و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خوشحال هستند.

مهم است که قبل از استفاده از پیام کوتاه به عنوان نوعی ارتباط با بیماران خود ، با داده ها سازگار باشید و یک پایگاه داده پیام کوتاه ایجاد کنید. بازاریابی پیامکی مستلزم کسب اجازه از بیمار از طریق پیام کوتاه است. در اینجا چند روش وجود دارد که به کلینیک شما کمک می کند تا یک پایگاه داده قوی از مشتریان ایجاد کند:

  • شخصاً از بیمار در هنگام قرار ملاقات درخواست کنید که در  سامانه پیامکی هشدارهای پیام کوتاه ثبت نام کند
  • برای هشدارهای پیامکی در همه فرم ها و صفحه وب کلینیک ها ثبت نام کنید
  • با دعوت به عمل ، یک کلمه کلیدی ایجاد کنید و از بیماران دعوت می کند تا در هشدارهای بازاریابی پیامکی شما شرکت کنند
  • برای همه بیماران خود ایمیلی ارسال کنید و توضیح دهید که اکنون می خواهید از طریق پیام کوتاه با آنها تماس بگیرید و از آنها بخواهید که با رضایت خود این اجازه را به درمانگاه بدهند
  • با قرار دادن پوسترهایی که در معرض دید و مشاهده قرار دارند، سیستم هشدار پیامکی جدید را در کلینیک ارتقا دهید
  • اتاق انتظار در هر کلینیک یک روش عالی برای جلب توجه مردم است، به راحتی علائم و بروشورهایی نصب شده تا همه بیماران متوجه آن شوند

یادآوری قرار ملاقات

ارسال پیام کوتاه آسانترین و کارآمدترین روش ارتباطی است که یک مرکز پزشکی می تواند به لطف نرخ باز شدن بالا داشته باشد. خودکار کردن برنامه ریزی ملاقات ها، که با ارسال یادآوری قرار ملاقات از طریق پیام کوتاه انجام می شود، کارکنان را از فشار اداری آزاد می کند و در هزینه های تلفن صرفه جویی می کند. بهبود در مدیریت زمان یکی دیگر از مزایای آن است. ارسال یادآوری های قرار ملاقات از طریق پیام کوتاه می تواند بلافاصله اطلاعات کلیدی مانند آدرس مرکز، تاریخ و زمان دقیق قرار ملاقات را در اختیار بیماران قرار دهد.

نسخه ها و تاریخ انقضا medication دارو را تجدید کنید

بازاریابی پیامکی ابزاری بسیار مفید برای پیوند تاریخچه پزشکی به یک ابزار برنامه ریزی پیامکی، پیکربندی پیامک ها با جزئیات وارد شده در قسمت های مناسب کارت پزشکی بیمار است. ارتباط بین پایگاه داده و بسترهای نرم افزاری پیام کوتاه به این معنی است که می توانید یادآوری هایی را برنامه ریزی کنید تا به افراد کمک کند تا به خاطر بسپارند: مصرف داروهایشان، وقتی نسخه آنها به پایان رسید یا نیاز به قطع داروهای تجویز شده دارند.

مراقبت از بیمار

با ایجاد یک کانال دو طرفه، مراکز پزشکی قادر به جمع آوری اطلاعات مربوط به استاندارد مراقبت از بیماران یا اطلاعات خاص در مورد سلامت بیماران خود هستند.

یک جنبه مهم استفاده از نظرسنجی های قابل دسترسی از طریق کدهای کوتاه است که به راحتی به خاطر سپرده می شود. سامانه پیامکی پزشکان و مراکز درمانی می تواند با ارائه یک سیستم ارتباطی سریع و موثر، خدمات را بهبود بخشد.

پیگیری درمان

هر بیمار نیاز به درمان پیگیری متفاوت دارد. برخی از آنها نیازی به مراجعه از قبل برنامه ریزی شده به یک مرکز پزشکی ندارند زیرا به آن نیاز ندارد.

با استفاده از پیامک های دو طرفه می توانید بازخورد کوتاه و ساده ای از بیماران (به عنوان مثال یک بله یا نه ساده) دریافت کنید. با استفاده از این سیستم، کادر پزشکی می توانند بفهمند که آیا لازم است قرار ملاقات دیگری برای بیمار رزرو کنند یا لازم نیست.

با توجه به آماده بودن مراکز درمانی در 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته و 365 روز در سال، بخش بهداشت به یک سیستم ارتباط داخلی قابل اعتماد نیاز دارد. هشدارهای پیامکی یک ساختار عالی برای ارتباطات داخلی است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mostafa

راهنمای جامع سامانه پیامکی بیمه

آژانس های بیمه چیزهای زیادی در ظرف خود دارند. به همین دلیل است که آژانس های بیشتری به سامانه پیامکی بیمه روی می آورند تا هر کجا که باشند به مشتریان خود دسترسی پیدا کنند تا بهترین خدمات ممکن را ارائه دهند. سامانه پیامکی بیمه به شما کمک می کند تا از این قدرت برای تجارت بیمه خود استفاده کنید. ابزارهای پیشرفته به شرکت های بیمه در جذب مشتری بیشتر ، بهبود مجموعه ها و افزایش حفظ مشتری کمک می کند.

5 روش ساده که نمایندگان بیمه از سامانه پیامکی بیمه استفاده می کنند

1. هشدارهای متنی:

هیچ راهی بهتر از ارسال پیام کوتاه سریع از نمایندگان بیمه شما برای ارسال به روزرسانی های بیمه نامه وجود ندارد.

2. یادآوری های بیمه را ارسال کنید:
خواه یادآوری پرداخت باشد و هم اینکه فقط کاغذ بازی را از دست داده اید ، ارسال پیام کوتاه برای ارسال یادآوری به مشتریان عالی است.

3. ارسال به روز رسانی پرونده:
پیامک برای ارسال به روزرسانی در مورد ادعاها و به روزرسانی پرونده ها بسیار مناسب است تا مشتریان شما بدانند که در کجای مراحل کار قرار دارند و مراحل بعدی چیست.

4. ارتباطات داخلی:
ارسال پیام کوتاه فقط برای مکالمه با مشتریان شما نیست، بلکه برای برقراری ارتباط با کارمندان بسیار مناسب است تا اطمینان حاصل شود که کار شما روان است.

5. ارسال مستندات:
خواه اثبات پوشش باشد یا فقط اسناد سیاست ، ارسال پیام کوتاه به اسناد مهم آنها.

موارد استفاده ار پنل اس ام اس بیمه برای بازاریابی پیامکی بیمه
1. برنامه زمانبندی جلسات و قرارها:

مشتری های احتمالی و مشتریان شما تلفن های همراه خود را همیشه با خود دارند. این باعث می شود پیام کوتاه متنی بیمه راهی عالی برای تنظیم و تعیین صلاحیت قرارها باشد.
2. ایجاد راهنماهای وب سایت:

از ابزارک های چت در وب سایت خود برای تشویق ارتباط متنی بین شما و مشتریان استفاده کنید. بازدیدکنندگان سایت توانایی ارسال پیام را دارند و شما اکنون خط مستقیمی در برنامه پیام رسان متنی تلفن همراه آنها دارید.
3. ایجاد بررسی آنلاین:

با استفاده از پیام های متنی از مشتریان خوشحال برای بررسی مثبت آنلاین استفاده کنید.
4. ایجاد یادآوری پرداخت و جلسه:

ارسال پیام کوتاه سریع یک روز قبل از قرار ملاقات نرخ نمایش را افزایش می دهد. ارسال یادآوری پرداخت از مشتریان در برابر لغو محافظت می کند و از کمیسیون های شما محافظت می کند.
5. ارتباطات داخلی:

با استفاده از سیستم پیامکی بیمه خود برای یادآوری رویدادها ، مزایای کارمندان ، مسائل فنی و غیره ، ارتباطات کارکنان را بهبود ببخشید.
6. ایجاد روابط:

برای ارسال آرزوهای سالگرد و تولد از پیام های متنی بیمه استفاده کنید. فرصت های افزایشی ایجاد کنید: به عنوان مثال از پیام کوتاه برای فروش مشتری از بیمه درمانی به بیمه دندان استفاده کنید.
7. فرصت های افزایشی ایجاد کنید:

به عنوان مثال از پیام کوتاه برای فروش مشتری از بیمه درمانی به بیمه دندان استفاده کنید.
8. برای زمان تمدید از پیامک استفاده کنید: با اجازه دادن به تمدید فرصت ها ، تجارت را از دست ندهید. متن ارسال کنید و مطمئن شوید که تمدید کار با شماست.
9. دریافت ارجاع:

استفاده از پیامک بیمه برای مراجعه موثر است. در واقع می تواند از هر گونه بی دقتی کم کند زیرا افراد پس از دریافت درخواست متنی شما می توانند اطلاعات ارجاع خود را پیامک کنند.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mostafa

5 نکته برای افزایش قدرت بازاریابی پیامکی با خرید پنل اس ام اس

همه کمپین های بازاریابی پیامکی برابر نیستند. برخی از شرکت ها هستند که بازاریابی پیامکی را کاملاً در استراتژی کسب و کار خود ادغام می کنند و برخی دیگر آن را به عنوان یک پروژه جانبی در نظر می گیرند. طبق نظرسنجی انجام شده توسط ScanLife ، 89٪ مشتریان هنگام خرید از تلفن های همراه خود استفاده می کنند و 64٪ آمریکایی ها از سال 2015 دارای تلفن هوشمند هستند. با توجه به این موضوع، فکر می کنید کدام شرکت یک کمپین بازاریابی موفق تری داشته باشد؟ اگر در حال حاضر با خرید پنل اس ام اس از بازاریابی پیامکی استفاده می کنید، در اینجا چند نکته و پیشنهاد در مورد چگونگی به حداکثر رساندن موفقیت شما آورده شده است.

1. یک تیم بازاریابی پیام کوتاه ایجاد کنید

کمپین های بزرگ بازاریابی پیامکی ساده نیستند. شما برای استفاده بیشتر از استراتژی بازاریابی خود به انواع مهارت های حرفه ای نیاز دارید. ممکن است یک یا چند نفر چندین نقش را پر کنند، اما شما به این موارد نیاز دارید: یک متخصص برنامه ریز بازاریابی پیامکی، یک متخصص خرده فروشی، طراحان خلاق دیجیتال، کارشناسان رسانه های اجتماعی، یک متخصص تبلیغات، یک ROI و تحلیلگر بودجه تخفیف و موارد دیگر.

این زمینه ها باید هماهنگ شوند و از آنجایی که جدول زمانی تعیین شده ارسال پیام کوتاه فوری و سریعتر می شود، تیم بازاریابی باید بسیار نزدیک کار کنند و مرتباً در مورد برنامه ها، استراتژی ها و نحوه اجرا، ارتباط برقرار کنند. هرچه تیم پیام کوتاه شما کامل تر باشد، از مزایای استفاده از استراتژی های بازاریابی موثرتری برخوردار می شوید.

2. مشتری خود را بشناسید

برای سنجش میزان موفقیت پیام های خود از برنامه مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین CRM های موجود، سرچ کنید. سابقه خرید و اطلاعات جمعیتی مبتنی بر مکان را تجزیه و تحلیل کنید، بر اساس آن می توانید پیام های متناسب را برای مشتریان مناسب ارسال کنید.

اگر محصولات کمک آموزشی کنکوری تولید می کنید، هنگامی که مشتریان هدف شما افراد 18 ساله هستند کوپن تخفیف خرید محصولات را برای اشخاص 30 ساله پیامک نکنید. مشتریان خود را برای تبلیغات هدفمند تقسیم بندی کنید. برای فروش و تبلیغات عمومی پیامک های انبوه ارسال کنید که هرکسی در هر کجا بتواند از آن بهره ببرد.

3. پیام های واضح و شفاف بنویسید

به اصل مطلب بروید: شما 160 کاراکتر برای پیامک خود دارید، اگر بتوانید تعداد کاراکترها را از آن مقدار کمتر کنید بهترم هم می شود. اطمینان حاصل کنید که پیام واضح و روشن است و به زبان ساده نوشته شده است. از اختصارات، شکلک ها خودداری کنید. از پیام های پایان باز استفاده نکنید. مثالی از پیام پایان باز، پیامی است که مشتریان را به فروش دعوت می کند اما نمی گوید چه زمانی فروش پایان می یابد. مشتری هیچ تصوری از یک روز یا یک ماه ندارد. با دادن یک تاریخ خاص هنگام پایان فروش یا قرار دادن تاریخ انقضا در کوپن، مشتریان احتمالاً اقدام می کنند زیرا شما به آنها اطلاعات و مشوق کافی داده اید.

4. از دکمه های دعوت به عمل استفاده کنید

دعوت به عمل باعث افزایش تعامل مشتری با متن بازاریابی پیامکی شما می شود. این دقیقاً همان چیزی است که شما از آنها می خواهید: درگیر شدن، ارزش دادن به متن های ارسالی، خواندن آنها، تعامل با آنها و عمل به آنها. در اینجا برخی از دعوت به عمل های کاربردی آورده شده است:

- نمایش این متن: درخواست از مشتریان برای نشان دادن متن برای بدست آوردن تخفیف، روشی روشن و موثر برای جلب نظر آنها در مورد تبلیغات شما است. مثال: این متن را برای 50٪ تخفیف شام امشب خود نشان دهید.

- اینجا کلیک کنید: گاهی اوقات فضای کافی در پیام کوتاه خود ندارید تا تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری خود را در آن قرار دهید. شاید شما میزبان یک رویداد هستید و می خواهید لینک سایتی به نقشه یا ویدیویی درباره این رویداد یا لینکی به وب سایت خود اضافه کنید که جزئیات بیشتری در آن وجود دارد. در این صورت، با یک دکمه "اینجا کلیک کنید" پیوندی به جزئیات لازم ارائه می شود.

- ارسال پیام با محتوای بردن: بسیاری از مشتریان علاقه مند به گرفتن جایزه یا هدیه از طرف شرکت شما هستند. اگر فروش یا میزبانی یک رویداد را ارائه نمی دهید ، مبارزات Text-to-Win روشی موثری برای یادآوری وجود شما به مشتریان و تداوم افزایش بازدید و فروش است.

- هم اکنون خریداری کنید: این دکمه CTA مناسب برای پیام های هدفمند است. اگر می دانید مشتری معمولا ً یک محصول خاص را خریداری می‌کند، می‌توانید متن تبلیغ آن محصول را با دکمه "هم اکنون خریداری کنید" ارسال کنید تا خرید برای آن‌ها آسان‌تر شود.

5. بهترین پنل اس ام اس را انتخاب کنید.

سامانه های پیامکی بسیاری وجود داد که تعرفه و کیفیت ارسال متفاوتی ارائه می دهند. بعد از کار کردن با پنل های اس ام اس مختلف پیشنهاد ما به شما در مورد بهترین سامانه پیامک، بدون شک پنل پیامکی همکاران اس ام اس است. همکاران اس ام اس با هدف ارائه سامانه پیامکی به منظور ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و خدماتی برای کسب و کارهای کوچک و سازمان های بزرگ و همچنین هر یک از افراد جامعه پایه گذاری شد. همکاران اس ام اس(https://hamkaransms.com) ارائه دهنده هوشمند پنل اس ام اس تبلیغاتی و اطلاع رسانی، پنل پیامکی با قابلیت ارسال منطقه ای، کدپستی، مشاغل، BTS، پیام صوتی است. همچنین سامانه پیامکی همراه با وب سرویس ویژه برنامه نویسان و ارسال به بلک لیست می باشد و دارای پشتیبانی حرفه ای و 24 ساعته از کاربرانش است.

شعار همکاران اس ام اس = کیفیت عالی+ قیمت مقرون به صرفه + پشتیبانی قوی می باشد. همچنین به عنوان رابط مستقیم اپراتورهای پیامکی، ارائه دهنده برتر پنل اس ام اس نیز محسوب می شود. برای آنکه مشاهده کنید همکاران اس ام اس در عمل چه امکاناتی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی فراهم کرده است، می توانید در کمتر از 1 دقیقه در پنل اس ام اس رایگان همکاران اس ام اس ثبت نام نمایید و کیفیت خدمات را مشاهده کنید. در صورت رضایت می توانید پلن خود را به آسانی ارتقا دهید.در ضمن شما در همکاران اس ام اس این قابلیت را دارید که در صورتی که از سامانه ی پیامکی خود رضایت نداشتید طبق قوانین پس از 30 روز هزینه های که پرداخت کرده اید را دریافت کنید.

مهم نیست که چه نوع شرکتی هستید، می توانید با اختصاص وقت برای خرید پنل اس ام اس و خلق اس ام اس های موثر، تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتری، سرمایه گذاری در یک تیم بازاریابی فروش ویژه پیامک و ارسال پیامک های تبلیغات خود در بستر سامانه پیامکی، از مزایای تبلیغات پیامکی خود بهره ببرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Mostafa